Sunday, March 23, 2014

salam...haiiii...uols buat ape tu??sihat kew...hope korg sihat yer!jg kesihatan tauuuu :)
bulan nie banyak betul dapat jemputan dri kenduri kawen...tp malang nya,semua xdpt pegi sbb "kebizian" yg terlampau dengan keje yg x penah habis..huhu..mcm poyo je kan ayat nie...heheehe..
kepada kawan2 aku yg baru jew melangsungkan mperkahwinan,aku doa kan yg terbaik utk korg..moga bahagia dunia dan akhirat serta jd isteri yg solehah..aminnnn..

bila tengok kwan2 dah kawen,aku pulak ase xcited terlampau...xsabar nak menanti hari bahagia tue...suke aku tengok kombinasi tema2/warna yg dorg pilih..cantik2!sbb tue la buat aku xsabar...hehehehe..
aku pun ade tema sendiri jugak....tapi kan aku perasaan tahun nie ramai sangat yg amik tema purple..hmmm
mgkin tahun nie tahun purple kot...xpela,asalkan masing2 suka dgn tema warna yg d pilih :)

haaa mcm aku nie mmg fenatik dgn purple..ape2 pun mst nak purple..huhuhu..so aku decide tema warna kawen aku nnt purple!!mula2 nak buat purple gelap n cerah..tpiiiii mcm semua purple pulak..nnt muntah purple pulak org yg dtg tue..huhu..so aku pun kombine la purple + grey!! haaa mcm cantik jew,mcm comel jew warna nie..aku pun dh servey design2 pelamin,baju n gubahan hantaran...

contoh gubahan hanataran yg aku nak..mcm dah kene je tema aku nie kan??kan??


aku nak pelamin mcm nie kalau blh..simple jew.. :)

haaaa...baju aku???jeng..jeng..jeng...bak kate ct biar la rahsia..kuikuikui..now belah si dia aku xtau la pelamin mcm mane dorg nak tpi aku lebih suke kan yg simple2 jew..oh yeeee lupe pulak..tema belah si dia peach+cream!warna yg sngat2 cntikkkk..i like it!!! jom tgok antara beberapa pelamin yg simple yg aku dpt google huhuhu..
cntik kan...simple sesangat2.. :)
actually aku x kisah sgt mcm mane dorg nak..yg penting dorg hepi dgn pilihan yang mereka buat..sbb kalau mereka hepi,i pun hepi uols :)

belah lelaki,kami pakai baju kaler cream..baju tu ala2 irma hasmie punya design..hahahaha..bukan alang2.. yang penting skrg nie ialah misi aku untuk turun kan berat badan..opkos la aku nk nampak cantik bile pakai baju sanding tue nnt kan...and nw i dah lost 2kg..alhamdulillah...but need to workout lebih ckit... :)


No comments: