Sunday, March 16, 2014

assalamualaikum...haiiii uols!!
kabare???hehehe ngomong jowo pulak... dah lame betul aku x update kt blog nie...mak aihhhh!!!dah berhabuk n bersarang lipas dh nie..silap2 ade tikus sekali ....haaaa....tikus???jgn2..bahaya nie..nnt dpt leptospirosis...di sebab kan dh lame aku x tulis dekat sini,so hri nie saje2 jew jari2 aku yg cantik nie gatal nak menaipppp...huhuhu...actually,aku bru jew hbs nite shift  and baru balik dri meting yg "agak" bosangggg!!!huhuhu...nak tidor ,ata x mengantuk lagi...haaaa..before aku lupa,jom same2 kita doakan untuk MH370..moga2 mereka semua selamat and pencarian kita berakhir dgan cepat...insyaAllah...hanya Allah jew yg mgetahui..

 uols tau x....skrg nie i tgah menghitung hari dan detik untuk menuju hari bahagiaaa..moga2 dipermudahkan segala nya...mcm xpercaya pun ada jugak sbb dh nak jdi isteri org kan...kadng2 terpikir jugak,dah sedia kew aku nak pegang tangungjawab sebagai seorg isteri???insyaAllah aku berusaha untuk menjadi seorg isteri yang solehah!! banyak jugak lagi persiapan yg xbuat..hmmmm...nak kawen nie bukan mudah,banyak nak paki duit kan..so ape yg patut kite jimat,baik kita jimat..jagahn nanti buat kenduri besar2,lepas kawen xde duit pulak nak mkn... yg penting kami selamat d nikah kan... **feeling excited**

yeahhhh!!!next week balik kg,pg fitting baju....hmmm...xsabar nyer..tpiiiiiii cuti xtau lulus ke x..huhuhu...
hopefully approve la yer...ok la,badan pun dh penat,mata pun dh ngantokkkk...tidur dulu yer :)..daaaaa!!!nnt jumpa lgi :)

No comments: