Friday, September 30, 2011

~tetibe sakit hati!!!!haish~~

ntah la xtau nape tbe2 mlm nie aku rase sakit hati sgt3!!!!!!!!!!
mgkin sbb sum1 yg aku syg kn...tp if aku jew ad rase syg kt dia,xgune jgak...
ibarat nyer bertepuk sebelah tgan jew!!tp org sana xder pun rase mcm ape yg aku rase...
ntah la..nape msti nk jeles bile tgok die men msg td mse g karoke?????biar jela...
aku xder hak nk rase jeles or marah kt die...hurmmmm.....mgkin sbb aku terlalu syg kt die kot!tp,
aku xleh nk ikut prasaan sgt!t memudarat kan dri...aku bukan la jenis yg mudah utk myayangi n mcintai seseorg..tp bile aku dah mula myayangi n mcintai seseorg 2,mmg ssh utk aku luper kan die..."Ya Allah,semoga engkau kuat kan hati hamba Mu ini...kuat kan hati aku untk hadapi hari2 yg mendatang!"..walauape pun,aku sentiase mendoakan kbahagian die n semoga dia sentiase brade d bwah lindungan Mu n d jlan yg d redhai Mu Ya Allah...

lau la awk tau sy syg awk sgt3 n awk pun ad rase cm2 kan best!!tp hakikat nyer x pon kan
...xpe,sy redha dgan ape yg blaku...bile dpan awk,sy bt2 cool jew...seolah2 xder ape yg berlaku!!
tp hakikat nyer sy suker n senang biler awk d sisi sy...
ape sy harap kan persahabatan sy n dia nie x kan putus d tgah jalan....
n thanks to Allah sbb pertemu kan kita walaupn sekejap jew....
n sungguh indah n x ternilai anugerah persahabatab yg d kurnia kan Allah nie...

k la,nite all...semoga hr esok lebih baik dri hari nie...insyaAllah :)

No comments: