Friday, September 23, 2011

::D sUaTu KeTiKa DaHuLu::

dulu,dia la insan yg paling aku sayang!tp sekarang xlgi...
mgenali die mmg sesuatu yg mgembirakan aku...n mrupa kan
kenangan yg terindah dlm hidup aku..walaupun die selalu
sakit kan hti aku..tp aku ttap bersabar...sampai la d satu tahap kesabaran aku hilang...
cinta,syg n pgorbanan aku kt die slame 4 thun kami bsama x pernah d hargai...
mungkin bukan jodoh kami untuk bsama...Allah maha adil n maha mgetahui..
hanya Dia jew yg mgetahui sapa jodoh kita yg sebenar nyer....:)

saya pun tak tau knp ssh sgt sy nk luper kan awk...
even dah hampir 2 tahun kita putus,tp awk still d hati sy...
insyaAllah suatu hari nnt sy pasti blh luper kan awk sepenuh nyer...
n sy akan cuber buke kan hati sy nie untuk belajar menerima
cinta org yg benar2 myayangi sy seiklas hati nye...

walaupun awk da byak kali sakit kan hati sy,tpi sentiase mdoakan agar Allah buke
kan hati awk untuk belajar mencintai seorg wanita n semoga awk sentiase brada d
jalan yg d redhai oleh Nya...n semoga awk berjaya dunia n akhirat :)
ckit pon saya da x simpan dendam ngan awk...malah sy dah lupe kan sumer yg awk
da buat kt sy...


::mohd amirul akmar::
nie la name yg sentiase ad d ingatan...
semoga kamo bahagia d samping
family n org tersayang :)

No comments: