Thursday, February 3, 2011

sunyi tanpa teman :(

 hidup tanpa kapel ni sunyi sgt....mcm nie la aku lalui hidup aku hari2 tnpa teman istimewa....
ye..mmg aku jeles tgk kwn2 aku yg len..dorg sumer nyer da ad kapel...bhagia lg..tp aku??
cinta pertama mbuat kan aku serrik utk kapel lg....n mbuat kan hti aku ssah utk menerima cinta dr seseorg...
sampai bile aku harus macm nie??sedang kan si dia skrg sedang berbahagia dgan  yg tersayang...smpai bila aku harus mnanggung kekecewa nie????mgkin sb aku terlalu syg kan die n sehingga aku x dpt lupa kan die???
Ya Allah..kuat kan lah semangat hamba Mu ni untuk meneruskan perjalanan hidup yg kian mcabar ini...sesungguh nya aku hanya la insan yg lemah n lalai yg sering mlaku kan kesalahan.....
adakah ini salah 1 drpada balasan aku??? balasan yg aku dapat dr kelalaian aku sendiri????

No comments: