Tuesday, February 22, 2011

~hari ini punyer citer~

assalamualaikum...hiiii!!!
hari nie ptcal kat kolej jew..
cm biase la,just buat simple procedure
n kutip crosses wit my CI ms anna johnson....

but today,i feel so tired....
bcoz many thing i need 2 pk...
mcm2..about my loan ptptn,about my xsgment,
about my brother money,about my sister....
hmmmm....all dis thing make me in stress!!!!
soooooo stress!!!! =(

dont know how to handle dis problem....
sorg2...oh my God.....i cant handle dis alone...
next week dah la ptcal kt melaka...
tp loan pt x masuk lagi...nk mintak
duit ngan abah,x sampai hati plak...
abah baru jew wat masuk duit hari 2....
hmm...xtau nk buat ape skrg=(

plak 2 pasal xsgment ms kim...
article x jumpe2 lagi...
lg 3 minggu lg masa nk kene submit....
ape nk buat nie...
aku nie mmg x btul2 serius kan nk bt xsgmnt nie...


ya Allah,kuat kan lah semngat aku untuk
tempuhi semua Dugaan yg d beri kan oleh Mu ini....
agar aku dapat tempuhi dgan tenang dan penuh sabar...
amin.....

No comments: