Saturday, December 3, 2011

__tentang "dia"__

assalamualaikum....petang2 yg sangat bosan nie,mbuat kan sy rase rajin sgat2 nk update blog yang x bp nak cantik nie..huhuhu...actually ptg nie aku nk citer pasal sorg budak nie...hahahaha..xde keje kan aku nie..nk update pasal org len :))
xpela,xkan la nk update pasal dri sendri jew..t jemu lak org nak bce..btul x??huhuhu..skali skala xpe,tulis pasal org len dlm blog nie...hohoho ni :))
ok!lets we start the story..cewahhh...xcited sgat!hohoho...aku nak citer ckit pasal sorg insan nie..yg d beri nama FIKRI ISA..tue nama die dlm FB ler...fullname die xtau lak name ape..huhuhu..die nie dak IPOH..umo nyer 24thun...(da tua pon)huhuhu...ops!!!awk jgn marah ek..grau je :))
die nie keje bawak keta api...hahaha..hebat kan???:))
xdela..die keje TECHNICIAN KT ktm ipoh..actually aku pon xtau keje technician nie cmner...sebut jew pandai..huhuhu :))

kisah perkenalan kami...haaa...xdela best sgat pon...huhu..kami kenal dlm FB je kot...mase tue dia add aku kt fb...then aku pon accept la..mase tue aku xtau lak die ne kwan kpada mber aku..Faizal...huhuhu..29 ogos 2011..tarikh kami jd kawan..hahahaha...:p
pas2 bile da jadi kawan kt fb,kami selalu la chat..die rajin anta chat kt aku..dgan ayat "salam..pe buat"...huhu..:))
agak lama gak la kami chat dlm fb..then tbe 1 hari tue,kami tukar num tpon..:))
penah dia ajak aku jmpe..tp masa tue aku malu n segan nk jumpa dia sorg...so aku terpakse bg pelbagai alasan utk mgelak..maaf ek awk..huhu..dekat 3 bulan kami kwan,then kami decide nk jmpe...sbb masa tue aku pikir,aku da nk hbis study so bile lgi nk jmpe dia kan :))
1st date???huhu...clap2 1st kami jmpa masa tue kat KLCC...13/11/2011...
prasaan masa tue,hanya Tuhan je yg tau..segan n malu yg tramat sangat..sbb aku nie jenis yg jarang sangat kuar ngan llaki...huhu...mase tue dia ajak tgok wayang citer alamak toyol...before tgok citer tue,die blnjer aku makan mcd..tp aku x mkan pon sbb segan..so aku bg alasan kat die aku dah kenyang..dah mkn sebelum kuar umah...huhu..tp ksian kat die.sbb die pon xmakn jugak beger tue...sori sgat3 tau awk..sbb tipu..ckpa sy da kenyag..sbenar nyer sy lapar giler mase tue..huhuhu...

oh yer..lupe nk ucap "thanks"kt awk sbb blnjer tgok wayang n makn hari tue..:))
saya tgok awk cm pemalu jew ase jmpe hri tue..tp bile da knal,xde pemalu pon..lawak adlah..huhu...ok la..xtau da nk citer ape lagi pasal die...pape pon,saya harap persahabatan kita nie xputus ler tgah jalan yer :))
suker kawan ngan awk..sbb awk nie lawak!!!hahaha...hope awk pon suker kwan ngan saya :))

Add caption
haaa..nie la gambar kami..mase nie kami kt klcc..menunggu nk tgok wayang :))

haaa..nie la teddy bear yg die bagi..comel kn :))

and last...lagu nie best sgat kan..kena x ngan kisah kami???hahahah
tp kami kawan jew tau...:))
btol x awk???huhuhu

hope awk suker ngan karangan yg ntah pape dari saya nie :))

4 comments:

idayu said...

hahahha...ylh tue kwn...keliru dgn prasaan sndiri..

♥♥ QaSeH mUrNi ♥♥ said...

hahahaha...btul la kwan...nk kate kapel kang t org marah...die x ckp pape pon....so kwan la selamat :))

MuttaqiahMbc said...

Dah bukan macam kawan...muni macam dah jatuh cinta dengan dia. special bangat cih :) apapun smga u olls bhgia ;) jgn lupa ajak kami ;0

♥♥ QaSeH mUrNi ♥♥ said...

fallen in luv????OMG!!!hahahaha..ntah la chek..t ada pape t org gtau ek..hahahah